EngУкр

Кампанія «Одне фото – тисяча слів»

Кампанія «Одне фото - тисяча слів», що проводить Український фонд «Благополуччя дітей» протягом серпня - листопада 2016 р., направлена на роботу з дітьми 10 - 18 років з метою підвищення їх рівня обізнаності щодо ризиків секстінгу та формування навичок безпечної поведінки у віртуальному та реальному житті. Партнером кампанії є польська організація Empowering Children Foundation.
Цільова аудиторія: практичні психологи, соціальні педагоги, спеціалісти центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, представники громадських організацій, що працюють у сфері попередження насильства над дітьми, батьки, діти 10 - 18 років.
В рамках кампанії Український фонд «Благополуччя дітей»:
  - проводить навчальні заходи для фахівців;
  - розробляє та апробує методичний посібник щодо проведення занять з дітьми 10 - 18 років з питань формування стратегій безпечної поведінки;
  - адаптує та розповсюджує відео та друковані інформаційні матеріали;
  - координує роботу віртуального ресурсного центру «Дитинство без насильства» та сторінку кампанії у Фейсбуці.
Вперше кампанія була проведена у 2015 р. у Польщі організацією Empowering Children Foundation. Матеріали кампанії розроблені рекламною агенцією Publicis.
Кампанія організована в рамках проекту «Попередження сексуального насильства та сексуальної експлуатації дітей у Східній та Центральній Європі», що впроваджується Українським фондом «Благополуччя дітей» у партнерстві з Empowering Children Foundation (Польща) за фінансової підтримки OAK Foundation (Швейцарія).

Матеріали кампанії:
  - постер «Одне фото - тисяча слів»;
  - відео «Історія Юльки» та «Історія Матеуша»;
  - методичний посібник «Вчимо дитину захищатися» (доступ буде надано після апробації);
  - сторінка кампанії на Facebook;

 - мультфільм «Розкажи дорослому, якому довіряєш».